На перегоні Рожнятів – Кропивник, по якому тепловози возять вантажі, цього тижня завершили капітальний ремонт останніх ділянок колії. Тут дерев’яні решітки поміняли на залізобетонні. Про це пише «Нафтохімік-Калуш».
Ці роботи виконали спеціалісти Дублянської колійної машинної станції.
Ефект від завершеної реконструкції колії матимемо чималий. Тепер рух поїздів по всьому перегоні з рейковими решітками на залізобетонних шпалах буде більш безпечним. Також збільшиться його пропускна здатність.
На колії в Кропивнику поміняли решітки на ділянках загальною довжиною 875 м.
А в грудні минулого року на перегоні Рожнятів – Кропивник уклали 3 км рейкових решіток на залізобетонних шпалах.
Проведена на всій колії перегону Рожнятів – Кропивник заміна дерев’яних рейкошпальних решіток на залізобетонні не тільки поліпшить надійність цього залізничного шляху, а й дозволить збільшити швидкість руху потягів до 60 км/год.