За І півріччя цього року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 1366 звернень, з яких 844 - письмові.
735 письмових звернень (53,8%) стосувалися надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів міського бюджету. Інші 109 звернень з різних питань соціального захисту, повідомляє пресслужба Калуської міськради.
На особистому прийомі у керівників управління за цей час побувало 522 мешканці міста.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» та з метою забезпечення поінформованості калушан щодо соціальних виплат, пільг та інших соціальних гарантій управління соціального захисту населення Калуської міської ради протягом І півріччя розмістило 9 публікацій в друкованих виданнях, 75 публікацій на інтернет-ресурсах, 43 виступи на радіо та телебаченні та провело 3 навчальних семінари.
Мешканці міста для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту можуть звертатися до керівників управління по «гарячій» телефонній лінії за встановленим графіком.